20 Aralık 2011

sünger bob

 oyuncak örmeye başlamamın sebebi sünger bob örmekti kuzularıma.....
sonunda birkaç denemeden sonra ördüm çocuklarım çok sevdiler bu kadar sevineceklerini bilseydim daha önce örerdim..
sünger bobumun orjinali  burada ben ayaklarını ve tişört kolunu buradan faydalandım ama ben biraz büyüttüm.
yardımları için hobigurumi arkadaşıma ve dilek arkadaşıma  teşekkür ederim.
detaylı fotoları amigurumiforum da  paylaştım.
ipim pirgost sarı 1 yumak gitti.
gömlek pirgost beyaz
şort nako nakolen kahve
göz, diş ve kravat kartopu flora
tığ no: 3


Hazır mısnız çocuklar?
hazırız kaptan
sizi duyamadım
hazırızzzzzzzzz kaptan.................
sünger bob başladı..

3 yorum:

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık hatice benim yeğeniminde en sevdiği çizgi film ona hediye paketi hazırlıyorum bir aklım eserse belki bende yaparım kuzucuğuma

Nazan dedi ki...

Çok başarılı, yüz ifadesini de ne kadar güzel vermişsin Hümeyra. Ellerine sağlık..

Hamarat Ablam dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş,kuzuların iyi günlerde oynasınlar.

Related Posts with Thumbnails