6 Aralık 2011

küçük kuzuma ördüklerim

 kuzucumun atkısı. nako şenetle 4 nolu şişle ördüm. orjinali  burda ve burada
  bu da çok istediği motorcu beresi .. basit bir şekilde yapmaya çalıştım ama tam istediği gibi oldu sanırım.

nako şenetle 4 nolu şişle ördüm orjinali burda
duruşu pek komik değil mi?

bu bereyide bravo yünle 4 nolu misinalı şişle ördüm. orjinal şemaları burda...

canım annecim güzel günlerde kullan  ..
benim  hayatımdaki en büyük mutluluklarım size  feda olsun bereler ...........

8 yorum:

mihrimah dedi ki...

iyi günlerde kullansın küçük kuzunuz pek güzel olmuşlar sevgiler

flower dedi ki...

ellerine sağlık canım yakışıklıda iyi günlerde giysin.
kar maskesinden bende örmüştüm oğluma arkdaşları hırsız gibi oldun dedi diye takmadı hiç geri söküp normal bere örmüştüm sonra şimdide hiç takmıyor saçı yatıyormuş:)))

Elifin Terazisi dedi ki...

Ellerine sağlık, sıcacık giysin inşallah:)

Hamarat Ablam dedi ki...

Ellerine sağlık canım hepside çok güzeller.Kuzucuğun iyi günlerde sağlıcakla kullansın.Böyle güzel ve marifetli anneleri olduğu için çok şanslılar.Allah sizleri birbirinize bağışlasın.sevgiler.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

OOhh sıcacık hiç üşümez bu bere ile. Çocuklar için çok mantıklı. Atkı ve şapkayı ayrı taşımaktansa bir kere taktın mı hepsi tamamdır :) Emeğine sağlık

margazit dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık

uğurböceği dedi ki...

güle güle kullansın kuzucun :D ellerine sağlık çok güzeller

mavilale dedi ki...

haticem ellerine sağlık canım harika işler çıkarmışsın yine küçük beyde keyifli günlerde kullansın

Related Posts with Thumbnails