18 Aralık 2011

çekiliş hediyelerim


 daha önce ördüğüm tatlı  heidi bebeğimin şimdide sarı saçlısını ördüm inşallah küçük bir prensesi mutlu eder
   
                                                     
                                         
 fuşya merserize iple çok zevkle beğenerek ördüm  ben bu şalı çok beğeniyorum inş sahibide beğenir
bu boleroyuda 40_42 bedene göre ördüm sanıyorum inş hediye gidecek olan arkadaş severek kullanır..

bunlar 1. hediyelerim devamınıda birkaç gün sonra paylaşacağım çekilişi 2. seferde yapmaya karar verdim.
1. çekilişi birazdan yapıp bloğumda ilan edeceğim..
hepinize iyi şanslar ...

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

şala ve bebişe bayıldım ellerine sağlık

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık hatice talihli arkadaşlar da iyi günlerde kullansın hediyelerini çok güzel şeyler hazırlamışsın

BERNA dedi ki...

hümeyra kazananlar güzel günlerde kullansınlar.arzuyuda,gonca ablayıda marifet anneyide tebrik ediyorum.seninde emeklerine sağlık.sevgiler....

Related Posts with Thumbnails