7 Ocak 2012

pepee

uzun zamandır elimde dikilmeyi bekleyen pepeemi haftasonu dikebildim sonunda küçük kuzucum daha önce ördüğüm  pepesinin abisi geldiği için bayağı mutlu oldu akşam akşam..
keçe kesimi dikimi vs elimi oyaladı biraz , ama oğlumun siperliğinide yap anne harfleride cebinide  yap demesi beni hemen motive etti..ve kuzum için azmettim kestim diktim ve bitirdim...

pepeem 30 cm
ten rengi her zamanki tercihim nako süperlambs
salopet nako rekor 2 kat tişört renkleri kartopu flora ve nako bonbon lüx
tığ no 3
pepee tarifi sevgili arkadaşım yaseminkale ye ait..

12 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık bende çok istiyorum ama hala başlayamadım:)

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık hatice siperi ve harflaeri başka bir hava katmış pepeye ellerin dert görmesin tatlım kadınlar çocukları için verdikleri emeklerden ayrı bir keyif almasalar annelik çekilmezdi zaten

Nilguntoys dedi ki...

canım çok güzel ellerine sağlık bizde de varr

mihrimah dedi ki...

canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.oğlun iyi günlerde kullansın sevgiler

yaseminkale dedi ki...

canım çok güzel olmuş çok beğendim...

Tiny Mini Design dedi ki...

Canım benim harika olmuş pepecik ellerine sağlık,oğluşun güle güle oynasın..

Marifetane hobi dedi ki...

Pepe çok şirin olmuş canım..Ben keçe bulamadığım için iğneyle yazmıştım harfleri..
canım sana mail atmıştım bilgin olsun..

Marifetane hobi dedi ki...

Canım benim dün hediyemi teslim aldım çok ama çok beğendim.Sanki ölçülerimi biliyormuşsunda ona göre örmüşsün ellerine sağlık çok teşekkür ederim..Kargo paketinin üzerindeki numaradan seni çok aradım sana telefonda teşekkür edeyim diye ama ulaşamadım..En son dedim artık blogundan yazayım tekrar teşekkürler canım eline emeğine sağlık..

Adsız dedi ki...

Tanıdım tabi .nasılsın . Çocuklar nasıllar.
Bu arada peppe çok hoş olmuş. ellerine sağlık.

nimet dedi ki...

canım blogundaki her bir şey harika olmuş ellerine gözlerine emeklerine sağlık sevgilerimle...

keskin makas dedi ki...

buna benim kızım bayıldı elinize sağlık

Unknown dedi ki...

çok çok güzeller hepsi ellerinize sağlık

Related Posts with Thumbnails