5 Kasım 2011

bayram şekeri

ailemize 1 sene önce giren küçük yeğenime ördüğüm gökkuşağı karınca.yapılışı amigurumi forum da
                                 çeviri için canım arkadaşım fulya ya çok teşekkürler...



 
ipim nako bonbon lüx, kartopu flora ve ören bayan dora
gözler ise canım arkadaşım yasemin den...

 
bu tatlı rengarenk bayram şekeri karıncamla siz dostlarıma iyi bayramlar diliyorum ....
sevdiklerinizle beraber her gününüzün bayram tadında geçsin..
her zaman iyi olun iyilerle karşılaşın..
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi seveceksin
Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin
Korkarak yaşıyorşan yanlızca hayatı seyredersin.............


NE OLURSA OLSUN HAYAT HER ZAMAN YAŞAMAYA VE YAŞATMAYA DEĞER....





7 yorum:

Samyeli Design dedi ki...

Gerçekten de bayram şekeri gibiymiş, yiğenin güle güle kullansın, senin de bayramın mübarek olsun canım:)

yaruze... dedi ki...

Merhabalar,
Sizi ilk ziyaretim.Bu vesile ile iyi bayramlar dilerim.
Takipteyim...

uğurböceği dedi ki...

çok tatlı olmuş.ufaklık zevkle oynayacaktır.ellerine sağlık.hayırlı bayramlar..

Unknown dedi ki...

çok sevimli bir şey olmuş bu çok sevdim:) iyi bayramlar

Lusia dedi ki...

Przepiękne robótki na Twoim blogu;-)POZDRAWIAM GORĄCO

Marifetane hobi dedi ki...

canım benim çok sevimli ufaklık bayılacak buna... mutlu bayramlar diliyorum sevgiler..

yaseminkale dedi ki...

iyi bayramlar canım... şekerinden bi ısırık alim:))

Related Posts with Thumbnails