23 Eylül 2011

krem hırka

bir tanecik canım dostumun ( o kendini biliyor) tatlı kızı için ördüğüm uzun hırka. zevkle ördüğüm bir model herkese tavsiye ederim ben alıştığım için sanırım çok kolay geliyor en fazla 1 haftada bitiriyorum.
yünüm çok hoş alpaca merino karşımı bir ip sizde incelemek isterseniz  burada
 ben bu yünün bir çok rengini aldım sitede bulamazsanız şaşırmayın sanırım ben bitirdim..
ama ona denk çok hoş ipler bulabilirsiniz.
ben yine sipariş verdim kızıma ve kendime hırka örmek için çok hoş ipler aldım
bu hırkamı hala örmediyseniz hırkamın şemaları  burada
hadi kolay gelsin

8 yorum:

Noblesse dedi ki...

harika olmuş, eminim sahibi çok beğenecek:))

Hümeyra dedi ki...

teşekkür ederim
geçen hafta hediye ettim çok beğendi......

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel bir hırka bayılıyorum senin hırkalara örecem birgün inşallah

canan dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş şanslı biriymiş ne güzel iyi günlerde kullansın

muhabbetsofrasi dedi ki...

çok şık olmuş eline sağlık

flower dedi ki...

canım her zmanki gibi süpersin ellerine sağlık şanslı sahibide iyi günlerde sağlıla giysin

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş,ellerinize sağlık..
Giyecek olan şanslı kızımız da güle güle giysin inşAllah..
Sevgilerimle..

rahelfer dedi ki...

Çok beğendim.Ellerinize sağlık.

Related Posts with Thumbnails